Vad ska jag göra när jag har fått en skadad vara?
Om en vara har levererats skadad har du naturligtvis möjlighet att begära att få byta ut delar till varan.
Skicka oss en kort beskrivning, bilder och det officiella namnet på den del – som nämns i manualen - av det skadade objektet via knappen för begäran i det nedre högra hörnet.
Utifrån innehållet i ditt e-postmeddelande kommer vi att kontrollera om de berörda delarna finns i lager. Därefter skickar vi dem till dig så snart som möjligt. Om så inte är fallet är ett utbyte nödvändigt, och vi skickar dig ett e-postmeddelande med en returblankett och en returetikett.
Packa produkterna på ett sådant sätt att de inte skadas under returförsändelsen. Helst, om de fortfarande är tillgängliga, i den oskadade och ursprungliga förpackningen. Lägg returblanketten i paketet och klistra in returetiketten på paketet på ett sådant sätt att den ursprungliga försändelsetiketten inte längre syns. Därefter för du paketet säkert förpackat till avsändningsplatsen.
Hur kan jag behålla ett skadat föremål?
Om varan levereras skadad, men du ändå vill behålla varan, skicka oss en kort beskrivning och bilder av den skadade varan via knappen för begäran.
Varför saknas en produkt i min beställning?
Om din beställning levereras ofullständigt kan det bero på att leveransen går via olika kanaler. Kontrollera leveransens status på Mitt konto under Mina beställningar. Säger statusen för den saknade produkten att den är levererad, skicka då ett meddelande till oss genom att klicka på knappen i det nedre högra hörnet.
Vad gör du när en artikel i beställningen har anlänt ofullständigt?
Om du har fått en beställd vara ofullständig kan du helt enkelt skicka ett meddelande till oss via knappen i det nedre högra hörnet.
För detta behöver vi en tydlig beskrivning av den saknade produkten. Kontrollera detta i orderbekräftelsen. Vi kommer att kontrollera om de saknade produkterna finns tillgängliga och skicka dem till dig så snart som möjligt.
Vad ska jag göra när jag har fått fel produkt?
Om en vara av misstag levereras fel, skicka oss ett kort meddelande, bilder och det produktnummer som anges på den felaktigt levererade varan (om tillgängligt) via knappen för begäran i det nedre högra hörnet. När vi har tagit emot och behandlat ditt e-postmeddelande skickar vi dig en returblankett och en returetikett
Packa produkterna på ett sådant sätt att de inte skadas under returförsändelsen. Helst, om de fortfarande är tillgängliga, i det oskadade och ursprungliga leveranspaketet. Lägg returformuläret i paketet och klistra in returetiketten på ett sådant sätt att den ursprungliga försändelsetiketten inte längre syns. Därefter för du paketet säkert förpackat till avsändningsstället.
När vi har tagit emot den returnerade produkten i vårt lager kommer den nya produkten att skickas till dig så snart som möjligt.
Vad ska jag göra när jag har fått en dubbel beställning?
Om en vara har levererats dubbelt kan du helt enkelt skicka ett meddelande till oss via knappen nedan. När vi har tagit emot och behandlat ditt e-postmeddelande skickar vi dig en returblankett och en returetikett.
Packa produkterna på ett sådant sätt att de inte skadas under returförsändelsen. Helst, om de fortfarande är tillgängliga, i det oskadade och ursprungliga leveranspaketet. Lägg returformuläret i paketet och klistra in returetiketten på ett sådant sätt att den ursprungliga försändelsetiketten inte längre syns. Därefter för du paketet säkert förpackat till avsändningsstället.
Kan jag behålla produkter som levereras dubbelt?
Om du bestämmer dig för att behålla den dubbelt levererade produkten kan du helt enkelt skicka oss ett meddelande via knappen i det nedre högra hörnet, så att vi kan hantera betalningsuppgifterna med dig.
< Tillbaka till vår kundtjänst